skip to main
|
skip to sidebar
ankadoor
7 Mart 2009 Cumartesi
empiriklere...
Hatalar yaşamları harmanlar
Hasat zamanı harmanlar savrulur el de ne kalır
Her insanın doğruları aynı yanlışları farklıdır
Elbet akıl kafadadır lakin Eşeklik baki kalır
Hatalardan çıkardığın doğruda mayası kadardır
A.k(2009)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
İzleyiciler
Blog Arşivi
▼
2009
(7)
▼
Mart
(3)
empiriklere...
hayatım sürekli iki çizgide gidip geldidüşledim ya...
ama zorlaya bilirim
►
Şubat
(1)
►
Ocak
(3)
►
2008
(1)
►
Aralık
(1)
Hakkımda
ince kalem
Profilimin tamamını görüntüle
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder